woensdag 10 oktober 2012

Twitter: Miku wilt afvallen?

Weten jullie het nog? Miku "plaatste" op 13 september een tweet over afvallen, wat al snel een spamtweet bleek te zijn.

Ik had snel gereageerd via @ancafeNLsupport om Miku advies te geven om dit bericht niet meer te krijgen. Ik had hem twee tweets gestuurd, omdat er diverse mogelijkheden zijn om spamtweets te voorkomen.

Uiteindelijk kreeg ik respons van Miku. Hij kreeg heel veel reacties van cafekko's, maar vond toch ons laatste advies en retweette dit. Daarna kwam een dankjewel. En met dit respons kregen we vele retweets (Tweetdeck sloeg bijna op hol!) en vele nieuwe volgers.

Ook kregen we vele reacties van fans, het was moeilijk voor mij om te bepalen of de fans het nou tegen mij of Miku had. Ook werd mijn adviestweet en Miku's dankjewel veel als favoriet aangemerkt. Ook hier kreeg ik meldingen van. Tweetdeck kon het nog maar net aan!

Al met al een leuke ervaring dat ik met jullie wil delen.

De adviezen: tweet 1 en tweet 2 (deze werd geretweet door Miku).
De dankjewel tweet: klik




De grootste grap? Miku volgt @AnCafeNLsupport niet eens! Nog steeds niet! Ook niet eens na ons beste advies! ;-)

Volg je ons al wel op @AnCafeNLsupport?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten