donderdag 8 november 2012

Happy Birthday / Morgen is het zo ver!


1 november 2009 plaatste Evaliene het eerste bericht op deze support website!  Sinds die tijd help ik Evaliene met de vormgeving, maar ook met de blogberichten en social media.

Wie had kunnen weten dat we 3 jaar later samen naar An Cafe zouden gaan, de band die wij al 3 jaar steunen vanuit Nederland? Ik in ieder geval niet!

Daarom kijk ik ook ontzettend uit naar dit concert, want we gaan namelijk ook onze 3e verjaardag vieren!

Leuk detail: Ik heb Evaliene nog nooit in levende lijve ontmoet! Dus ik ben helemaal enthoussiast en een beetje zenuwachtig voor morgen: Ik zie An Cafe voor het eerst live, ik zie Evaliene voor het eerst live en we vieren 3 jaar An Cafe Dutch Support!

Gefeliciteerd Evaliene, geweldig dat de blog nog steeds online en actief is en dat we nog steeds met dezelfde enthousiasme An Cafe steunen! En laten we zo doorgaan!

Voor diegene die komen naar het concert! Evaliene zal vanaf ongeveer 4 uur aanwezig zijn met een Nederlandse vlag waar An Cafe Dutch Support op staat. Je kan bij haar terecht voor het 'We Love Yu-ki' project!

Kleed je warm aan, want het zal morgen helaas niet erg warm worden! Ik kijk uit naar morgen!

またね!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten