vrijdag 8 april 2011

365 days





Hete, hete chocolade loopt over mijn borst.
Jou liefde is zoet, te goed voor mij.
Dadelijk om arm ik met gemak wat op mijn bed ligt.
Ik grijp het vast.
Natuurlijk ruikt het naar jou lievelings parfum.
Zeg mij jou kleur, een vaag marineblauw.
365 dagen, elke dag zit ik gevangen in deze liefde.

Ik ruik jou parfum in de straten.
Ik kijk achter me maar jij bent niet daar.
En ik ben alleen met jou vacuüm.
Ik wou je zien en ...
Ik nam de telefoon om een oproep te maken, ik mocht jou afgeschafte stem voelen.
Warmte brand op mijn huid met gewelddadige wreedheid.
Steek me alsjeblieft met een scherp mes

Jouw stem, jouw lichaam als jij je beweegt zelfs jouw luchtje.
Ik hou van alles aan je, alles laat mij in jou verdrinken.
Zeg mij jou kleur, een vaag marineblauw.
365 dagen, elke dag zit ik gevangen in deze liefde.
Deze nacht mag ik jou nog een keer in mijn dromen zien, ik bedank je


Hot, hot chocolate flows over my chest.
Youre love is sweet, its to good for me.
Soon I hug with ease whats laying on me bed.
I grab it.
Of course it smells to your favourite parfum.
Say me your color, a vague marine blue.
365 days, every day I'm stuck in this love.

I smell your parfum in the streets
I look behind me but youre not there.
And i'm alone with your vacuum
I wanted to see you and ...
I toke the phone to make a call, I may touch your removed voice.
Heat burns on my skin with violent cruelty.
Please stitch me with a sharp knife.


Your voice, your body, if you move your body, even youre parfum
I love everything about you, everything let me drown in you.
Say me your color, a vague marine blue.
365 days, every day I'm stuck in this love.
Thise night I can see you for the last time in my dreams and I thank you

Geen opmerkingen:

Een reactie posten