dinsdag 31 juli 2012

ROKKYUU Interview: An Cafe keert terug naar hun Cafe-kko


Het werden twee lange jaren voor An Cafe fans. Toen de band ging pauzeren na hun liveconcert in Nippon Budokan in januari 2010, hadden zij de Cafe-kko's beloofd dat zij in een zomer zouden terugkomen, maar plaagden met het jaartal: 20xx. Tot grote vreugde van vele fans over de gehele wereld, liet An Cafe op 1 april weten dat zij in 2012 zouden terugkomen, verfrist, vernieuwd en klaar om de wereld op een kleurrijke Harajuku Dance Rock te nemen.

ROKKYUU heeft An Cafe helemaal in het Engels geinterviewd via e-mail. Hieronder een kleine fragment van het interview.

69: Als eerste, welkom terug. Het is leuk om te zien dat An Cafe weer terug is. Hoe voelen jullie je dat jullie weer terug zijn na een lange tijd?
An Cafe: Wanneer we aankondigden dat An Cafe terugkwam, werden we verrast door de grote reacties van de fans en we voelden ons zeer blij om te weten dat er zoveel Cafe-kko's aan het wachten waren op ons. Nu moeten we slechts een ding doen, dat is terugzijn voor de fans als An Cafe die nu meer aantrekkelijker is dan ons alleen in de herinneringen van de fans. We kunnen niet wachten om iedereen weer te ontmoeten!

69: Kunnen we een nieuwe 'Nyappy in the World, 'Nyappy in the World 5' verwachten?
An Cafe: Helaas niet. Wacht op de volgende keer. (lacht)

69: In november gaan jullie een tour doen in Europa. Waarover zijn jullie het meest opgewonden over?
miku: De meest opgewonden ding is dat wij alle Europese cafe-kko weer kunnen ontmoeten!
yu-ki: Ik ook!
takuya: Ik ook!
teruki: Natuurlijk de optredens. En ik hoop dat ik veel mogelijkheden krijg om met de fans te communiceren, zoals handtekeningensessies en dergelijke.
kanon: Over communiceren gesproken... Ik wil eigenlijk laten zien hoe mijn talenkennis is verbeterd op buitenlandse luchthavens en overal! (lacht)

Meer van het interview is hier te lezen. (Engels)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten